Akcja Carlsberga „Trzeźwo myślę” prowadzona w placówkach medycznych
  • 0
  • 1
1.07.2019

Akcja Carlsberga „Trzeźwo myślę” prowadzona w placówkach medycznych

Twarzami kampanii „Trzeźwo myślę” w tegorocznej edycji są Vienio – raper i kucharz, Karolina Pilarczyk – podwójna mistrzyni Europy w drifcie i ambasadorka serwisu Moto.pl oraz Kasia Bigos – trenerka fitness i ambasadorka serwisu Myfitness.pl.

Bohaterowie filmów w charakterystyczny dla siebie sposób interpretują, czym jest dla nich trzeźwe myślenie i jak się nim kierować w codziennym życiu. Wywiady z twarzami kampanii można oglądać od 17 czerwca na ich profilach społecznościowych, w serwisach Agory i Carlsberg Polska.

Na Haps.pl 11 czerwca pojawił się wywiad z Vieniem. Raper mówi w nim o odpowiedzialności artysty. Z kolei od 25 czerwca na Moto.pl dostępny jest materiał, w którym Karolina Pilarczyk opowiada, jak być odpowiedzialnym kierowcą.

Jak co roku kampanii „Trzeźwo myślę” towarzyszą działania edukacyjne w wybranych placówkach medycznych grupy Lux Med i grupy Medicover na terenie całego kraju. Kampania displayowa, która potrwa do 29 lipca, skierowana jest głównie do kobiet w ciąży, opiekunów małoletnich dzieci i kierowców.

  • 1

Logo kampanii

1 lipca 2019

30 czerwca 2019