Akcja Carlsberga „Trzeźwo myślę” prowadzona w placówkach medycznych - Marketing przy Kawie
Akcja Carlsberga „Trzeźwo myślę” prowadzona w placówkach medycznych
Advertisement
  • 0
  • 1
1.07.2019

Akcja Carlsberga „Trzeźwo myślę” prowadzona w placówkach medycznych

Twarzami kampanii „Trzeźwo myślę” w tegorocznej edycji są Vienio – raper i kucharz, Karolina Pilarczyk – podwójna mistrzyni Europy w drifcie i ambasadorka serwisu Moto.pl oraz Kasia Bigos – trenerka fitness i ambasadorka serwisu Myfitness.pl.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56325 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

1 lipca 2019

30 czerwca 2019