Ruszył nabór wniosków w konkursie o tytuł „Dobroczyńca Roku” - Marketing przy Kawie
Ruszył nabór wniosków w konkursie o tytuł „Dobroczyńca Roku”
  • 0
  • 4
12.01.2022

Ruszył nabór wniosków w konkursie o tytuł „Dobroczyńca Roku”

Od 10 stycznia można zgłaszać firmy i fundacje korporacyjne do konkursu o tytuł „Dobroczyńcy Roku”. Spośród zgłoszeń kapituła wybierze laureatów i przyzna nagrody m.in. za partnerską współpracę z organizacjami pozarządowymi, wolontariat pracowniczy, działania na rzecz zdrowia, różnorodności, ochrony środowiska czy lokalnych społeczności. Laureatów poznamy w czerwcu podczas gali finałowej. Nabór wniosków trwa do 10 lutego.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55934 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

12 stycznia 2022

  • 0
  • 2
  • 0
12.01.2022

Peja tatuuje się w kampanii Pyszne.pl, zachęcając do sięgania po dania wegańskie

Z okazji Veganuary 2022 Pyszne.pl mierzy się ze stereotypami dotyczącymi kuchni roślinnej, łącząc siły z rozpoznawalnymi postaciami polskiego show-biznesu. W akcji uczestniczy m.in. Peja stojący na czele tzw. VeGangu, do którego przystępują także: Maria Winiarska, Red Lipstick Monster, Chujowa Pani Domu i Andrzej Wrona. Na znak poparcia dla inicjatywy ambasadorzy pokazują na swoich ciałach podobne tatuaże, polecają ulubione dania i zachęcają do dołączenia.