Ruszył międzynarodowy konkurs na identyfikację dla Europejskiego Centrum Filmowego Camerimage
  • 0
  • 1
8.01.2021

Ruszył międzynarodowy konkurs na identyfikację dla Europejskiego Centrum Filmowego Camerimage

Instytucja kultury ECFC oraz Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej ogłaszają międzynarodowy konkurs na identyfikację wizualną dla nowo powstałej instytucji kultury w Toruniu – Europejskiego Centrum Filmowego Camerimage. Konkurs jest dwuetapowy i ma charakter otwarty.

Oddana zgodnie z planem w drugiej połowie 2025 r. siedziba ECFC będzie miejscem różnorakich wydarzeń kulturalnych – od premier filmowych, poprzez festiwale (filmowe i teatralne), koncerty, wystawy czy konferencje. Planowane jest także umiejscowienie w tym budynku muzeum filmu i/lub designu. Dodatkowo powierzchnie ECFC będą wynajmowane – zarówno do celów społecznych, jak i komercyjnych.

Merytorycznie do czasu zakończenia inwestycji instytucja kultury będzie co roku współorganizowała kolejne edycje festiwalu filmowego Energa Camerimage.

Identyfikacja wizualna, która jest przedmiotem konkursu, będzie miała szerokie zastosowanie w komunikacji jeszcze przed zakończeniem procesu inwestycyjnego i powstaniem samego centrum. Będzie stosowana m.in. w celu komunikacji konkursu architektonicznego czy corocznej organizacji festiwalu Energa Camerimage (jako komunikacja współorganizatora, nie festiwalu).

W pierwszym etapie konkursu uczestnicy przesyłają portfolio. Na tej podstawie jury dokonuje wyboru do pięciu studiów graficznych/projektantów, którzy zostaną zaproszeni do odpłatnego przygotowanie projektów konkursowych. Refuse fee wynosi 1 tys. euro brutto. W drugim etapie wybrane studia/projektanci zostaną poproszeni o przygotowanie logotypu i materiałów dodatkowych. Na ich podstawie wybrana zostanie identyfikacja dla Europejskiego Centrum Filmowego Camerimage. Wartość zamówienia (nagrody) wynosi 12 tys. euro brutto.

W jury konkursu zasiądą:

  • Jonathan Barnbrook, brytyjski projektant, filmowiec i typograf, który na koncie ma m.in. projekty okładek płyt Davida Bowiego,
  • Erik Kessels, holenderski artysta, projektant i kurator, dyrektor kreatywny niezależnej agencji reklamowej KesselsKramer,
  • dr Marcin Władyka, polski projektant specjalizujący się w grafice wydawniczej, identyfikacji wizualnej, animacji i grafice telewizyjnej, na co dzień związany z Akademią Sztuk Pięknych w Warszawie, właściciel studia Headmade,
  • Marek Żydowicz, dyrektor Międzynarodowego Festiwalu Sztuki Autorów Zdjęć Filmowych Camerimage.

Termin nadsyłania portfolio upływa 31 stycznia 2021 r. Rozstrzygnięcie pierwszego etapu konkursu nastąpi do 15 lutego 2021 r. Termin nadsyłania prac do drugiego etapu konkursu upływa 31 marca. Wybór zwycięzcy nastąpi do 15 kwietnia.

Regulamin, brief oraz pełen zakres zlecenia i możliwość zgłoszenia udziału w konkursie dostępne są na stronie www.branding-competition.com.

  • 1
konkurs na identyfikację dla Europejskiego Centrum Filmowego Camerimage

Ruszył konkurs na identyfikację dla Europejskiego Centrum Filmowego Camerimage

Arian

1 tydzień temu

Estegieu macza palce i już wiadomo, że wyjdzie z tego kupa.

8 stycznia 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
8.01.2021

UOKiK nie zgodził się na przejęcie spółki Eurozet przez Agorę

Prezes UOKiK Tomasz Chróstny zakazał przejęcia spółki Eurozet przez Agorę. W wyniku koncentracji powstałaby silna grupa radiowa, mogąca ograniczać konkurencję na rynku reklamy radiowej oraz rozpowszechniania programów radiowych – uważa urząd. Transakcja mogła prowadzić do powstania duopolu i marginalizacji pozostałych grup i stacji radiowych. Dwie czołowe grupy radiowe (Eurozet i RMF FM) posiadałyby łącznie około 70-procentowy udział w rynku – argumentuje.