Ruszył konkurs Water by Artystyczna Podróż marki Ergo Hestia
  • 0
  • 1
31.08.2022

Ruszył konkurs Water by Artystyczna Podróż marki Ergo Hestia

29 sierpnia wystartowała 4. edycja konkursu fotograficznego Artystyczna Podróż, pod hasłem Water. Konkurs jest skierowany do twórców działających na Instagramie. W jego ramach Ergo Hestia nagrodzi autorów zdjęć, którzy w oryginalny sposób nawiążą do tematyki wody.

Konkurs jest otwarty zarówno dla amatorów, jak i profesjonalistów. By wziąć w nim udział, należy:

  • wykonać urządzeniem mobilnym (smartfon lub tablet) zdjęcie nawiązujące do tematyki wody;
  • opublikować je na Instagramie, oznaczając hashtagami #artystycznapodroz oraz #apwater2022.

Spośród opublikowanych do 18 września zdjęć jury wybierze 30 prac. Następnie przyzna nagrodę główną i dwa wyróżnienia. Nagrodą główną jest artystyczna podróż na południe Francji. Z kolei wyróżnieni otrzymają smartfony z wysoko jakościowymi aparatami. Zdjęcia finalistów zostaną zaprezentowane 14–16 października podczas wystawy w galerii sztuki przy ul. Mysiej 3 w Warszawie.

W tegorocznej edycji zwycięskie zdjęcia wyłoni jury konkursu, w skład którego wchodzą:

  • Justyna Wajs – członek zarządu ds. sprzedaży i technologii w Ergo Hestii;
  • założycielki profilu @artystycznapodroz: Maria Rosa – dyrektor marketingu i PR Ergo Hestii oraz Marta Śliwicka;
  • Magdalena Kąkolewska – prezeska Fundacji Artystyczna Podróż Hestii;
  • fotograf plastyk Aleksander Małachowski (@hashtagalek).

W czwartej edycji konkursu skupiamy się na tematyce wody. Nie tylko ze względu na naszą lokalną, nadbałtycką tożsamość, ale przede wszystkim z troski o środowisko wodne, które jest nam szczególnie bliskie – podkreśla Justyna Wajs. – Motyw wody to w naszej ocenie bardzo wdzięczny temat artystyczny. Daje szerokie pole do twórczych rozwiązań, ale jednocześnie jest wyzwaniem wymagającym nieszablonowego podejścia dodaje.

Konkurs Artystyczna Podróż organizowany jest cyklicznie na profilu @artystycznapodroz

Od 2016 r. promuje on wyjątkowe zdjęcia użytkowników Instagrama. Profil zgromadził do tej pory 23 tys. obserwujących. Hashtag #artystycznapodroz został wykorzystany ponad 550 tys. razy. Tematy poprzednich edycji konkursu brzmiały: Teraz, Lights oraz Colours.

– Spośród serwisów społecznościowych Instagram w największym stopniu przyczynia się do propagowania i upowszechniania fotografii mobilnej. Proste zasady, możliwość globalnej interakcji i łatwa dostępność pozwalają jej żyć i rozwijać się. Każdego dnia na tej platformie publikowanych jest średnio 95 mln nowych zdjęć – wyjaśnia Maria Rosa. – Demokratyzacja fotografii sprzyja kreatywności i wyrażaniu osobowości poprzez obrazy. Unikatowa szansa łapania ulotnych chwil i pięknych momentów połączona z coraz to doskonalszą technologią i jakością zdjęć sprawia, że każdy z nas dysponuje świetnym narzędziem do tworzenia sztuki – mówi.

Promocja twórczyń i twórców na Instagramie to element wieloletniej strategii ESG Ergo Hestii. Ubezpieczyciel wspiera utalentowanych artystów poprzez zróżnicowane inicjatywy i konkursy takie jak m.in. Artystyczna Podróż Hestii.

  • 1
Konkurs Water by Artystyczna Podróż marki Ergo Hestia

Konkurs Water by Artystyczna Podróż marki Ergo Hestia

30 sierpnia 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
30.08.2022

E-Commerce Polska Awards – znamy nominowanych

Poznaliśmy nominowanych jubileuszowej, 10. edycji konkursu E-Commerce Polska Awards, organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. W ciągu ostatniej dekady spośród 1300 zgłoszeń przyznano 152 nagrody i kilkaset nominacji. Tegoroczna edycja przyniosła rekordową liczbę zgłoszeń i bardzo wyrównaną walkę o zwycięstwo. Przyznano aż 91 nominacji w 23 kategoriach. Kto dołączy do grona laureatów tego konkursu, dowiemy się podczas Gali Dekady – 22 września.