Rusza wiosenna edycja „Dni produktu polskiego”
  • 0
  • 1
26.04.2006

Rusza wiosenna edycja „Dni produktu polskiego”

Organizatorom wiosennej edycji „Dni produktu polskiego” udało się połączyć wysiłki ponad tysiąca podmiotów handlowych i mediów w celu promowania wspólnej idei: „Kupując polskie produkty – dajesz pracę”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 kwietnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.04.2006

Option One realizuje projekt dermatologiczny dla Head & Shoulders

Agencja Option One – Sales & Marketing Services realizuje kolejną edycję zaadresowanego do lekarzy dermatologów programu edukacyjno-badawczego marki Head & Shoulders. W ramach projektu lekarze specjaliści mają możliwość oceny skuteczności szamponu w zwalczaniu łupieżu i zapobieganiu jego nawrotom, porównując stopień nasilenia łupieżu suchego u pacjentów przed i po zakończeniu kuracji. Innym z celów programu jest dostarczenie ogólnokrajowych danych badawczych dotyczących skali zjawiska łupieżu.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.04.2006

LOT wita w Warszawie Z-CARD®-em

Najnowsza publikacja w unikalnym formacie Z-CARD® przygotowana dla PLL LOT jest materiałem informacyjnym o realizowanych z i do Warszawy połączeniach oraz programie Miles & More, a ponadto miniprzewodnikiem po Stolicy. Szeroki plan miasta – opracowany przez Wydawnictwo Daunpol - z oznaczonymi i opisanymi miejscami, które w Warszawie trzeba zobaczyć, a także oznaczenie lokalizacji hoteli Grupy Hotelowej ORBIS, stanowi wartość, którą pasażerowie LOT-u z pewnością docenią.