- 1
- 2
Rusza tegoroczna odsłona kampanii rowerów Kross
Kreacje kampanii Kross „Nic nie musisz, wszystko możesz” przedstawiają pasjonatów rowerów na rowerach górskich, gravelach oraz rowerach miejskich. Marka dużą uwagę poświęca kategorii e-bike.
Kolejna odsłona kampania marki Kross rusza wraz z początkiem sezonu rowerowego. Zachęca Polaków do przeżywania prawdziwych emocji związanych ze sportem rowerowym oraz zadbania o zdrowie i kondycję. Kreacje pokazują, że:
- dzięki aktywności czujemy się lepiej,
- mamy więcej energii,
- rower jest sposobem na realizację swoich pasji.
Także codzienne dojazdy, w tym uniknięcie korków i kłopotów z parkowaniem.
Kampania prezentuje m.in. zalety przewagi rowerów elektrycznych
Do poszukiwaczy przygód marka kieruje kreacje prezentujące rowerzystów na gravelach i modelach MTB:
- „Możesz dotrzeć na szczyt i mierzyć wyżej”,
- „Możesz zjechać ze szlaku i być na dobrej drodze”.
Prezentowane są również zalety codziennych dojazdów rowerem, ze wskazaniem na przewagi rowerów elektrycznych:
- „Możesz wyjechać ostatni i być zawsze pierwszy”,
- „Możesz mieszkać daleko i mieć wszędzie blisko”.
Spot zrealizowano w miejskich i górskich plenerach Teneryfy. Zdjęcia do sesji wykonał Łukasz Ziętek (Match and Spark). Produkcją zajęła się agencja kreatywna H2O. Mediami zajmuje się dom mediowy MediaHub. Za komunikację PR odpowiada Agencja Prepare.
- 2