Rusza tegoroczna odsłona kampanii rowerów Kross
  • 1
  • 2
9.03.2023

Rusza tegoroczna odsłona kampanii rowerów Kross

Kreacje kampanii Kross „Nic nie musisz, wszystko możesz” przedstawiają pasjonatów rowerów na rowerach górskich, gravelach oraz rowerach miejskich. Marka dużą uwagę poświęca kategorii e-bike.

Kolejna odsłona kampania marki Kross rusza wraz z początkiem sezonu rowerowego. Zachęca Polaków do przeżywania prawdziwych emocji związanych ze sportem rowerowym oraz zadbania o zdrowie i kondycję. Kreacje pokazują, że:

  • dzięki aktywności czujemy się lepiej,
  • mamy więcej energii,
  • rower jest sposobem na realizację swoich pasji.

Także codzienne dojazdy, w tym uniknięcie korków i kłopotów z parkowaniem.

Kampania prezentuje m.in. zalety przewagi rowerów elektrycznych

Do poszukiwaczy przygód marka kieruje kreacje prezentujące rowerzystów na gravelach i modelach MTB:

  • „Możesz dotrzeć na szczyt i mierzyć wyżej”,
  • „Możesz zjechać ze szlaku i być na dobrej drodze”.

Prezentowane są również zalety codziennych dojazdów rowerem, ze wskazaniem na przewagi rowerów elektrycznych:

  • „Możesz wyjechać ostatni i być zawsze pierwszy”,
  • „Możesz mieszkać daleko i mieć wszędzie blisko”.

Spot zrealizowano w miejskich i górskich plenerach Teneryfy. Zdjęcia do sesji wykonał Łukasz Ziętek (Match and Spark). Produkcją zajęła się agencja kreatywna H2O. Mediami zajmuje się dom mediowy MediaHub. Za komunikację PR odpowiada Agencja Prepare.

  • 2
Reklama Kross „Nic nie musisz, wszystko możesz”

Rusza nowa odsłona kampanii rowerów Kross

Rusza nowa odsłona kampanii rowerów Kross

9 marca 2023

8 marca 2023