Rusza pierwsza kampania telewizyjna marki Piast
  • 1
  • 1
2.07.2007

Rusza pierwsza kampania telewizyjna marki Piast

Z pierwszym dniem lipca ruszyła nowa kampania wizerunkowa marki Piast z portfolio Carlsberg Polska, tym razem po raz pierwszy na ekranach TV. Kampania, wykorzystując hasło "Wrocław. Wiele twarzy jedno piwo." podkreśla silny związek marki ze stolicą Dolnego Śląska. Oryginalna, czarno-biała konwencja filmu nawiązuje do dwóch wcześniejszych edycji kampanii outdoorowej marki o tym samym tytule.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 lipca 2007