Rusza ogólnopolski program promujący modę na polskie produkty z branży odzieżowej
  • 0
  • 1
19.05.2009

Rusza ogólnopolski program promujący modę na polskie produkty z branży odzieżowej

Fundacja Polskie Marki i Związek Polskich Producentów Odzieży Lewiatan ruszają z kampanią społeczną skierowaną do partnerów biznesowych, sieci handlowych i  ostatecznych konsumentów. Kampania ma na celu propagowanie wiedzy o polskich markach, promowanie polskich producentów i polskich marek odzieżowych, budowanie silnej świadomości u odbiorcy o słusznym wyborze polskiego produktu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 maja 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.05.2009

Amerykańskie policjantki na ulicach Poznania

Dziewczyny w strojach amerykańskiej policji pojawiły się na ulicach Poznania. Był to pomysł agencji eventowej Show Service i Yanosik.org na zwrócenie uwagi kierowców na kwestie bezpieczeństwa drogowego. Przez ponad 2 tygodnie dziewczyny przebrane za policjantki były widoczne niemal w całym mieście, docierając bezpośrednio do ponad 70 tysięcy kierowców. Ta niecodzienna forma promocji związana była z premierą nowego komunikatora samochodowego Yanosik działającego w oparciu o system GPS.

18 maja 2009