Rusza nowa kampania wizerunkowa marki Ballantine’s Finest - Marketing przy Kawie
Rusza nowa kampania wizerunkowa marki Ballantine’s Finest
  • 0
  • 1
9.10.2009

Rusza nowa kampania wizerunkowa marki Ballantine’s Finest

1 października br. ruszyła ogólnopolska kampania wizerunkowa marki Ballantine’s Finest. Osią komunikacyjną Planu Ballantine’s są hasła: „Znajdź swój rytm”, „Znajdź swoją perspektywę”, „Znajdź swoją przestrzeń”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54967 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 października 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.10.2009

Golden Drum - jury przyznało nagrody dwóm projektom On Board PR

Jury międzynarodowego konkursu Golden Drum 2009 nagrodziło dwa projekty public relations realizowane przez On Board PR. Nagrodzone projekty to ogólnopolska „Kampania na rzecz pracowników ochrony” oraz Interaktywny projekt „Kumpel z Przeszłości – 1944 Live”. Pierwszy zdobył srebrną statuetkę w kategorii Public Affairs. Drugi – w kategorii Engagement & Participation. Wręczenie nagród odbyło się wczoraj, podczas uroczystej gali w Portoroż, w Słowenii.