Rusza kolejna edycja Tour de E-commerce
  • 0
  • 0
19.10.2018

Rusza kolejna edycja Tour de E-commerce

Z badania przeprowadzonego przez Gemius wynika, że coraz więcej polskich internautów kupuje w sieci. Całodobowa dostępność e-sklepów, wygoda czy niższe ceny to tylko kilka z przyczyn, dla których Polacy pokochali zakupy online. Z kolei osoby z branży e-commerce starają się coraz profesjonalniej podchodzić do promocji swoich sklepów i obsługi klienta. Przydatną wiedzę mogą zdobyć podczas kolejnej edycji Tour de E-commerce.

Tour de E-commerce to wspólna inicjatywa ekspertów z firm zajmujących się marketingiem internetowym: FreshMail, Landingi, Shoper, SMSAPI, Webankiety.pl, CallPage i Semahead. Tym razem specjaliści ruszają w podróż do pięciu polskich miast. Ich misją jest przekazanie wiedzy o tym, jak efektywnie prowadzić działania promocyjne, komunikować się z odbiorcami i zwiększyć sprzedaż w e-sklepie.

Podczas szkoleń będzie można dowiedzieć się m.in.:

  • jakie są etapy budowania kampanii, które mają zmaksymalizować sprzedaż w Black Friday i Cyber Monday;
  • skąd czerpać wiedzę o preferencjach zakupowych klientów i ich potrzebach oraz jak często badać opinie klientów;
  • jak optymalizować kampanie e-mail marketingowe, aby ich konwersja była jeszcze wyższa;
  • jak zaplanować działania marketingowe Twojego sklepu internetowego.

Trasa Tour de E-commerce przebiegać będzie przez następujące miasta:

  • Kraków – 19.11
  • Warszawa – 20.11
  • Gdańsk – 21.11
  • Poznań – 22.11
  • Wrocław – 23.11

Szczegółowe informacje oraz formularz zgłoszeniowy dostępne są na stronie freshmail.pl/tour-de-e-commerce

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

Janusz Kamiński

3 tygodnie temu

Oo! Dzięki za info!

19 października 2018