Rusza kampania telewizyjna marki Beko - Marketing przy Kawie
Rusza kampania telewizyjna marki Beko
  • 0
  • 1
25.01.2008

Rusza kampania telewizyjna marki Beko

Od 25 stycznia do 24 lutego br. trwać będzie telewizyjna kampania reklamowa Beko. Widzowie będą mieli okazję raz jeszcze zobaczyć spoty promujące pralki Beko, które emitowane były na przełomie sierpnia i września 2007 roku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55492 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

Joanna

17 lat temu

cala reklama będzie wielką katastrofą dla firmy Beko

Wg mnie cala reklama może być wielką katastrofą dla firmy. Ludzie którzy stworzyli reklamę nie mają żadnego pojęcia o psychologii reklamy. Zresztą nie trzeba być psychologiem aby dojść do prostego wniosku że uczucie zdrady będzie kojarzone z produktem. A kto podejmuje decyzje o kupnie pralki?

25 stycznia 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
25.01.2008

LCH.Clearnet wybiera Highdeal Transactive do obsługi systemu fakturacji

Highdeal wchodzi na rynek usług finansowych dzięki współpracy z LCH.Clearnet, jedną z największych izb rozrachunkowych w Europie. LCH.Clearnet wybrał Highdeal do obsługi swojego system płatniczego i posłuży się Highdeal Transactive by przetwarzać miliony transakcji dziennie. Highdeal zajmie się także dostarczeniem miesięcznych rachunków klientom LCH.Clearnet zapewniając przy tym pełną elastyczność strukturom zarządzania siatką płac, oraz redukując całkowity koszt posiadania.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
25.01.2008

E-financial Sp. z o.o. przejmuje serwis finansowy WFI.pl

E-financial Sp. z o.o., do której należą portale Inwestycje.pl oraz Waluty.com, przejmuje portal Wirtualne Fundusze Inwestycyjne WFI.pl. W drodze przejęcia, portal staje się jednym z głównych filarów Grupy inwestycje.pl, do której należą dwa czołowe projekty spółki – portal rynku walutowego Waluty.com, oraz portal finansowy Inwestycje.pl. W ten sposób firma akcentuje swój udział w obserwowanym na całym świecie trendzie konsolidacji internetowego rynku medialnego.