Rusza kampania społeczna TBWA wspierająca Fundację Urszuli Jaworskiej - Marketing przy Kawie
Rusza kampania społeczna TBWA wspierająca Fundację Urszuli Jaworskiej
  • 0
  • 1
18.11.2004

Rusza kampania społeczna TBWA wspierająca Fundację Urszuli Jaworskiej

Agencja TBWA po raz kolejny podjęła walkę z białaczką i nowotworami krwi u boku Fundacji Urszuli Jaworskiej – największym Bankiem Dawców Szpiku Kostnego. Celem kampanii jest pozyskanie funduszy na badania dawców szpiku kostnego. Pierwszy etap trwający do końca bieżącego roku skierowany jest do firm, zaś z początkiem 2005 roku ruszy kampania skierowana do osób fizycznych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55174 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 listopada 2004

16 listopada 2004