Rusza kampania społeczna mająca zapobiegać rozwodom (wideo)
  • 4
  • 1
4.07.2011

Rusza kampania społeczna mająca zapobiegać rozwodom (wideo)

Rozpoczęła się kampania społeczna mająca zapobiegać skutkom rozwodów. Patronat honorowy nad nią objęło Ministerstwo Sprawiedliwości. Ministerstwo Sprawiedliwości, po początkowej zgodzie na patronat nad akcją, wycofało go 6 lipca. Fundacja zamieściła na ten temat obszerną informację na swojej stronie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

oburzona

13 lat temu

No świetnie :/

Czegoś takiego to jeszcze nie było. Czyli lepiej się wyniszczać wzajemnie w związku który okazał się toksyczny "w imię dobra dziecka"? I w dodatku w imię "niełamania danego słowa"? Przypominam nawiasem mówiąc niektórym nadawcom, że nie wszyscy ślubują "aż do śmierci", tylko niektórzy bardziej rozsądnie i realistycznie "że uczynią wszystko, by zawarte małżeństwo było zgodne i trwałe" czy jakoś tak, a niektórzy (coraz liczniejsi) nawet i takich przyrzeczeń sobie nie składają. Dziecko może mimo wszystko lepiej funkcjonować po kulturalnie przeprowadzonym rozwodzie niż przy obojgu rodzicach, którzy ledwie się już tolerują. Nie mówiąc już o sytuacjach, kiedy negatywne uczucia eskalują i zaczyna się przemoc domowa (może nie aż tych sytuacji ta kampania dotyczy). W każdym razie uważam, że Fundacja Mamy i Taty powinna raczej zająć się uświadamianiem ludzi przed zakładaniem związków, że to nie zabawa, i że nie zawsze będzie w 100% jak w telenoweli. Ale szantażowanie zwłaszcza kobiet tkwiących w kompletnie nieudanych, niszczących związkach widokiem nieszczęśliwego dziecka to jest normalnie świństwo. W Polsce kobieta już i tak jest niczym dawniej chłop pańszczyźniany przypisany do ziemi - tak ona przypisana do swego "chłopa". I jak ten "chłop" nie pije i nie bije to już szczyt szczęścia, jakie ją mogło spotkać. Jeżeli ma ona jeszcze jakieś marzenia ponad to, to oczywiście musi być jakaś rozwydrzona i zmanierowana paniusia bez poczucia odpowiedzialności. Niesmak.

Rozwiń komentarze

4 lipca 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 11
4.07.2011 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Integracja mediów społecznościowych z CRM

Rozwiązanie COSMIC firmy update otwiera przed użytkownikami systemów CRM świat mediów społecznościowych. Firma update software AG, europejski producent wysokiej klasy systemów CRM, wprowadza na rynek społecznościowe narzędzie CRM o nazwie COSMIC (akronim od „Comprehensive Observation of Social Media integrated with CRM”). COSMIC to pierwsze rozwiązanie, które realizuje koncepcję zintegrowanego „CRM społecznościowego”, czyli połączenia analizy mediów społecznościowych i operacyjnych procesów CRM w jednym miejscu.