1 1 23.03.2009Rusza kampania Samsung Ultra Touchkampanie reklamowe Tweet20 marca rozpoczęła się kampania wprowadzająca najnowszy model marki Samsung – Ultra Touch.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad53494 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 23.03.2009ProxyAd wystartowała z ogólnopolską siecią reklamy BluetoothSpółka ProxyAd uruchomiła właśnie ogólnopolską sieć reklamy Bluetooth. Nadajniki wysyłające komunikaty reklamowe na telefony komórkowe osób znajdujących się w ich pobliżu zostały rozmieszczone w lokalizacjach typu centra handlowe, lotniska, dworce kolejowe. Każdy konsument, który znajdzie się w zasięgu nadajnika sieci ProxyAd i posiada telefon z włączonym Bluetooth, otrzyma spersonalizowany przekaz reklamowy.
0 1 0 0 0 21.03.2009Festiwal Reklamy Kreatywnej „Wizualia”W dniach 24-26 marca na terenie Uniwersytetu Ekonomicznego i Kina Warszawa we Wrocławiu odbędzie się kolejna edycja Festiwalu Reklamy Kreatywnej „Wizualia”.
0 1 0 0 0 20.03.2009IX Kongres „Programy lojalnościowe”W dniach 23-24 kwietnia 2009 roku, już po raz dziewiąty, odbędzie się spotkanie stanowiące okazję do wymiany doświadczeń w dziedzinie budowania lojalności klienta zarówno w Polsce, jak i za granicą. IX Kongres „Programy Lojalnościowe” będzie miał miejsce w Hotelu Qubus w Krakowie.
0 1 0 0 0 20.03.2009Fundacja Ewy Błaszczyk "Akogo?" dodaje 1 proc. szansy dzieciom w śpiączceNad ranem we wtorek 17 marca 2009 r., w hali głównej warszawskiego Dworca Centralnego, stanął tajemniczy biały sześcian o podstawie 2 metrów. W środku, w dziwnej mlecznobiałej przestrzeni można zobaczyć uwięzioną dziewczynkę. Dziewczynka szuka wyjścia, chodząc od ściany do ściany, próbuje nawiązać kontakt z przechodzącymi ludźmi. Co jakiś czas nad dziewczynką pojawia się napis „Dodaj 1% szansy dzieciom w śpiączce“. Kubik jest częścią kampanii społecznej na rzecz fundacji Ewy Błaszczyk „Akogo?“. A jej celem jest zebranie funduszy (1proc. podatków ofiarodawców) na budowę kliniki „Budzik“ przy Centrum Zdrowia Dziecka w Warszawie.