Rusza kampania Samsung Ultra Touch
  • 1
  • 1
23.03.2009

Rusza kampania Samsung Ultra Touch

20 marca rozpoczęła się kampania wprowadzająca najnowszy model marki Samsung – Ultra Touch.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 marca 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.03.2009

ProxyAd wystartowała z ogólnopolską siecią reklamy Bluetooth

Spółka ProxyAd uruchomiła właśnie ogólnopolską sieć reklamy Bluetooth. Nadajniki wysyłające komunikaty reklamowe na telefony komórkowe osób znajdujących się w ich pobliżu zostały rozmieszczone w lokalizacjach typu centra handlowe, lotniska, dworce kolejowe. Każdy konsument, który znajdzie się w zasięgu nadajnika sieci ProxyAd i posiada telefon z włączonym Bluetooth, otrzyma spersonalizowany przekaz reklamowy.

21 marca 2009

20 marca 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.03.2009

Fundacja Ewy Błaszczyk "Akogo?" dodaje 1 proc. szansy dzieciom w śpiączce

Nad ranem we wtorek 17 marca 2009 r., w hali głównej warszawskiego Dworca Centralnego, stanął tajemniczy biały sześcian o podstawie 2 metrów. W środku, w dziwnej mlecznobiałej przestrzeni można zobaczyć uwięzioną dziewczynkę. Dziewczynka szuka wyjścia, chodząc od ściany do ściany, próbuje nawiązać kontakt z przechodzącymi ludźmi. Co jakiś czas nad dziewczynką pojawia się napis „Dodaj 1% szansy dzieciom w śpiączce“. Kubik jest częścią kampanii społecznej na rzecz fundacji Ewy Błaszczyk „Akogo?“. A jej celem  jest zebranie funduszy (1proc. podatków ofiarodawców) na budowę kliniki „Budzik“ przy Centrum Zdrowia Dziecka w Warszawie.