Rusza kampania przeciwko kradzieży sygnału telewizyjnego
  • 0
  • 1
28.02.2007

Rusza kampania przeciwko kradzieży sygnału telewizyjnego

1 marca 2007 r. rozpoczyna się trzecia ogólnopolska kampania edukacyjna przeciwko kradzieży sygnału telewizyjnego. Kampania, pod hasłem „Wstyd od razu, kara zaraz potem” ma zwiększyć świadomość Polaków, że piractwo telewizyjne jest przestępstwem. Akcja jest organizowana przez Stowarzyszenie Dystrybutorów Programów Telewizyjnych SYGNAŁ.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 lutego 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.02.2007

Śmietanka świata mody w najnowszej kampanii Galerii Mokotów

Warszawskie centrum Galeria Mokotów rusza z nową kampanią reklamową, w której tworzenie po raz pierwszy w historii centrum były zaangażowane gwiazdy amerykańskiego rynku mody. Zdjęcia wykonał światowej sławy fotograf Maurice Rinaldi, stylizowała współpracująca na co dzień z celebrities Stephenie Faiella. Sesję zrealizowano  w Los Angeles, a jej pierwsze efekty już można zobaczyć na billboardach.