Rusza kampania Play na Pol’and’Rock Festival
  • 0
  • 1
12.07.2018

Rusza kampania Play na Pol’and’Rock Festival

Wystartowała kampania Play pod hasłem „Play Your Way”, promująca strefę operatora na Pol’and’Rock Festival 2018 (dawny Woodstock). Koncept kreatywny łączy działania online z eventowymi.

Tytuł „Play Your Way” nawiązuje do koncertów pod nazwą „Letnia Zadyma w Środku Zimy”. Organizował je Jurek Owsiak w warszawskiej Stodole pod koniec lat 80. Sukces zaskakującego połączenia happeningów z muzyką był przepustką do organizacji kolejnych imprez, w tym Przystanku Woodstock. Z pozytywnymi zaskoczeniami chce kojarzyć się konsumentom także Play. Dlatego w strefie marki będzie można poczuć zarówno letnie atrakcje, jak i zimową zadymę w środku lata.

W strefie bawić się będą również gwiazdy YouTube’a na stałe związane z marką, m.in. Red Lipstick Monster, ReZi, Izak i Człowiek Warga. Film promujący strefę można zobaczyć na stronie internetowej PlayYourWay.play.pl.

Ideę kreatywną przygotowała agencja Plej (przy wsparciu strategicznym Melting Pot). Obsługuje ona markę także w zakresie realizacji eventu, produkcji filmów (wraz z domem produkcyjnym Film Fiction) oraz w social media i działaniach display.

Filmy wyreżyserował Tomasz Knittel, a operatorem jest Filip Załuska. Dodatkowo w filmach ukryto 4 elementy, za których odnalezienie użytkownik otrzyma kody do wykorzystania w HBO, Tidalu, Nawigacji Play lub Dogry.pl.

  • 1
 

12 lipca 2018