Rusza kampania marki Piccolo pod hasłem "Piccolo. Nuda się nie uda"
  • 0
  • 1
16.12.2008

Rusza kampania marki Piccolo pod hasłem „Piccolo. Nuda się nie uda”

W grudniu rusza ogólnopolska kampania marketingowa marki Piccolo pod hasłem „Piccolo. Nuda się nie uda.”. W ramach kampanii w największych stacjach telewizyjnych pojawią się spoty w formacie 3D. Uruchomiony także zostanie dedykowany serwis internetowy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

16 grudnia 2008

15 grudnia 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.12.2008

Awans Polski w Country Brand Index – Australia najsilniejszą marką na świecie

Polska awansowała w tegorocznej edycji rankingu Country Brand Index wskazującego kraje, które mogą poszczycić się najlepszą marką. Zaledwie w zeszłym roku nasz kraj zadebiutował w wynikach badania jako „Wschodząca gwiazda”, a już w tegorocznej edycji przesunął się do kategorii krajów „Wartych swojej ceny”, zajmując wysokie piąte miejsce i wyprzedzając takie kraje jak Stany Zjednoczone, Malezja, Turcja, RPA oraz Węgry.