Runmageddon i sportowcy zachęcają do trenowania w domu w kampanii Lecha Free
  • 0
  • 2
15.04.2020

Runmageddon i sportowcy zachęcają do trenowania w domu w kampanii Lecha Free

Marka Lech Free w ramach kampanii „Lechendy” nawiązała współpracę z trenerką personalną Natfit i zawodnikiem KSW Damianem Janikowskim. Chce w ten sposób wyjść naprzeciw spadkom formy w okresie, kiedy nasza codzienna aktywność fizyczna została mocno ograniczona.

Lechendy to w myśl nowej koncepcji komunikacyjnej marki osoby, które potrafią odnaleźć się w każdej, nawet najmniej oczekiwanej sytuacji. Ludzie, którzy od zawsze umiejętnie godzili aktywny tryb życia ze swoimi codziennymi obowiązkami i teraz nie zamierzają tego zmieniać. Lech Free zachęca do pozostania aktywnym.

Wraz z Runmageddonem oraz sportowcami Natalią Tober i Damianem Janikowskim marka zaprasza do wspólnych, domowych treningów. Każdy może wykonać je w swoich czterech ścianach, ponieważ niepotrzebny jest specjalistyczny sprzęt. Za ciężarki mogą posłużyć przedmioty codziennego użytku.

Pierwszy trening prowadzony przez Damiana Janikowskiego jest już dostępny na facebookowym wydarzeniu „Lechendy mogą wszystko”. Kolejny pojawi się jeszcze w tym tygodniu – poprowadzi go Natfit.

Oprócz publikowanych filmów z inspiracjami, jakie ćwiczenia można wykonać w domu, planowane są również transmisje na żywo. We własnym domu można będzie odbyć pełny trening z ambasadorami marki oraz kilkoma gośćmi specjalnymi, znanymi m.in. z eventów Runmageddonu.

Ponadto, żeby zmobilizować uczestników do aktywnego udziału w wydarzeniu, zaplanowano konkurs, w którym do wygrania będą sportowe gadżety od Lecha Free. To zestawy piłek, mat oraz gum active bands. Zdobyć je można, dzieląc się zdjęciami i materiałami wideo ze swoich domowych treningów, oznaczonymi hasztagiem #możeszwszystko i @lechfree.

  • 2
Lech Free

Lech Free przygotował aktywację ze sportowcami

14 kwietnia 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.04.2020

70 proc. liderów polskich firm uważa, że transformacja cyfrowa ma kluczowe znaczenie dla utrzymania rentowności. Badanie Deloitte

Dla ponad połowy polskich menedżerów wyższego szczebla transformacja cyfrowa jest priorytetem. Kadry kierownicze w polskich przedsiębiorstwach są świadome możliwości, jakie stwarza ten proces. Mimo to nie mają przygotowanej konkretnej strategii przekształceń cyfrowych – wynika z pierwszej polskiej edycji badania Deloitte „Przemysł 4.0 w Polsce – rewolucja czy ewolucja?”. To może znacznie utrudniać funkcjonowanie przedsiębiorstw w trudnej sytuacji rynkowej spowodowanej epidemią koronawirusa.