Runmageddon i sportowcy zachęcają do trenowania w domu w kampanii Lecha Free
  • 0
  • 2
15.04.2020

Runmageddon i sportowcy zachęcają do trenowania w domu w kampanii Lecha Free

Marka Lech Free w ramach kampanii „Lechendy” nawiązała współpracę z trenerką personalną Natfit i zawodnikiem KSW Damianem Janikowskim. Chce w ten sposób wyjść naprzeciw spadkom formy w okresie, kiedy nasza codzienna aktywność fizyczna została mocno ograniczona.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

48513 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

14 kwietnia 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.04.2020

70 proc. liderów polskich firm uważa, że transformacja cyfrowa ma kluczowe znaczenie dla utrzymania rentowności. Badanie Deloitte

Dla ponad połowy polskich menedżerów wyższego szczebla transformacja cyfrowa jest priorytetem. Kadry kierownicze w polskich przedsiębiorstwach są świadome możliwości, jakie stwarza ten proces. Mimo to nie mają przygotowanej konkretnej strategii przekształceń cyfrowych – wynika z pierwszej polskiej edycji badania Deloitte „Przemysł 4.0 w Polsce – rewolucja czy ewolucja?”. To może znacznie utrudniać funkcjonowanie przedsiębiorstw w trudnej sytuacji rynkowej spowodowanej epidemią koronawirusa.