Ruchome murale wrócą na wrocławskie kamienice. Kinomural – druga edycja
  • 0
  • 7
3.07.2020

Ruchome murale wrócą na wrocławskie kamienice. Kinomural – druga edycja

19 września Wrocław ponownie zamieni się w wielkoformatową galerię sztuki. Za sprawą drugiej edycji Kinomuralu – projektu z pogranicza filmu i sztuk wizualnych – na Nadodrzu obejrzeć można będzie m.in. dzieła powstałe we współpracy z wrocławską Akademią Sztuk Pięknych oraz uczelnią artystyczną z Chicago. W programie znalazła się też „Dobranocka”, czyli kinomurale dla najmłodszych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

3 lipca 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
3.07.2020

Konsumenci wolą tradycyjne call centres od komunikacji za pomocą chatbota lub e-maila. Badanie Uniphore

Konsumenci wolą tradycyjny kontakt głosowy poprzez infolinię niż wymianę korespondencji e-mailowej lub rozmowę z chatbotem wykorzystującym sztuczną inteligencję. Pokazało to badanie na zlecenie amerykańskiej firmy Uniphore, dostarczyciela rozwiązań w zakresie konwersacyjnych oraz głosowych interfejsów użytkownika, przeprowadzone po wybuchu pandemii Covid-19. 80% respondentów woli rozmowę z pracownikiem call centre niż komunikację elektroniczną. Z drugiej strony jednak 37% badanych musiało co najmniej dwukrotnie łączyć się z infolinią lub oczekiwać na oddzwonienie konsultanta.