- 1
- 1
„Ruch to z kim lubisz” – wystartowała kampania marki Zdrofit
Marka klubów fitness Zdrofit ruszyła z ogólnopolską kampanią „Ruch to z kim lubisz”. To kolejna odsłona platformy z obietnicą marki „Wyzwalamy energię do życia”. Kampania łączy cele świadomościowe i sprzedażowe: wzmacnia pozycję lidera, który nadaje rytm polskiemu rynkowi fitness.
Celem kampanii klubów Zdrofit jest minimalizowanie barier i ułatwianie startu osobom początkującym oraz powracającym do aktywności fizycznej. Koncepcja kreatywna przenosi akcent z „co lubisz” na „z kim lubisz”. Podkreśla społecznościowy wymiar ruchu i to, że łatwiej zacząć oraz wytrwać z towarzyszem.
Działania poparto pogłębionymi wywiadami z klientami klubów fitness i użytkownikami aplikacji ZdrowAppka. Respondenci zaczynają trenować w klubie wraz z inną osobą. Ci, którzy regularnie chodzą do tego samego klubu:
- wchodzą w relacje koleżeńskie z innymi ćwiczącymi,
- kontaktują się ze znajomymi, żeby pójść wspólne na zajęcia grupowe lub trening.
– Nasze kluby nie są wyłącznie przestrzeniami z infrastrukturą do treningów. To przede wszystkim miejsca, gdzie ludzie wzajemnie się motywują do wspólnych ćwiczeń i czerpią przyjemność z aktywnego spędzania czasu. Dlatego w kampanii „Ruch to z kim lubisz” zależy nam na podkreśleniu, że to właśnie relacje są ważnym i często najpopularniejszym motywatorem do tego, aby zacząć i wytrwać w aktywności fizycznej – mówi Magdalena Rodak-Dębowska, wicedyrektor ds. marketingu Benefit Systems Oddział Fitness.
Trzon komunikacji tworzą trzy historie „z życia”:
- dwie koleżanki z pracy, które przekonują się, że poza biurem zaczyna się coś więcej niż tylko relacja zawodowa,
- opowieść o budowaniu więzi między ojcem a synem poprzez wspólną aktywność,
- studencka więź kumpelstwa.
Narracje spina hasło „Zacznij dziś. Podziękujesz im/jej/jemu/sobie później!”, a całość ma wzmacniać wizerunek marek Benefit Systems Oddział Fitness jako największej społeczności ćwiczących w Polsce.
Kampanię wspiera aktywacja oparta na Kartach Kudo. Ćwiczący mogą nimi wyrazić swoją wdzięczność osobom, dzięki którym „wkręciły” się w ruch, sport, aktywność fizyczną. Kampania adresowana jest przede wszystkim do milenialsów i pokolenia Z, z wyraźnym modułem dla studentów (Studencka Promka). Grupę docelową poszerzono o osoby 50+, ze szczególnym naciskiem na pokolenie X.
Wiarygodność przekazu mają budować konkretne korzyści dostępne w karnetach:
- ponad 160 rodzajów zajęć grupowych w klubach,
- plany treningowe w aplikacji ZdrowAppka,
- promocje cenowe,
- możliwość zakupu karnetu wraz ze znajomymi.
„Ruch to z kim lubisz” jest jesienną odsłoną platformy komunikacji i elementem długofalowej strategii budowy marek sieci klubów fitness należących do Benefit Systems SA. Za kreację odpowiada FCB Warsaw (Keino Grupa). Za zakup mediów Value Media. Działania prowadzone są w digitalu, kinie, OOH/DOOH oraz w przestrzeniach klubów.

