0 0 2.03.2018RTB House wchodzi do Japoniifirmy marketing internetowy TweetFirma RTB House wchodzi na rynek japoński. Otwiera biuro w Tokio.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54813 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 2 0 0 0 2.03.2018Facebook Trends – styczeń 2018Na Facebooku rok zaczął się sportowo. Najbardziej angażującym sportowcem w styczniu był Kamil Stoch – pokazuje podsumowanie firmy Sotrender.
0 0 0 0 0 2.03.2018Wdrożenie RODO w Polsce zagrożone – ostrzega GIODORealizacja zadań GIODO związanych z przygotowaniem urzędu do stosowania ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) jest poważnie zagrożona – alarmuje Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych. Może to narazić Polskę na poważny zarzut niewłaściwego wdrożenia rozporządzenia.
0 0 0 0 0 2.03.2018Decyzja UOKiK w sprawie Multimedia PolskaPrezes UOKiK wydał decyzję dotyczącą firmy Multimedia Polska. Klienci spółki odzyskają abonament za 2 miesiące, dostaną 50 minut albo 5 GB Internetu. Operator uniknął kary finansowej, ponieważ wyeliminuje skutki swoich praktyk.
0 1 0 0 0 1.03.2018Pozew sądowy przeciwko reklamie Devil Energy DrinkStowarzyszenie Twoja Sprawa złożyło pozew sądowy przeciwko reklamie Devil Energy Drink. Argumentuje, że kreacja odwołująca się do skojarzeń z seksem oralnym naruszyła dobre obyczaje w sposób drastyczny. Tymczasem w działalności marketingowej przedsiębiorcy są zobowiązani do respektowania dobrych obyczajów. Wynika to z ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.