Rozwiązania Acxiom Polska optymalizują działania sieci handlowych
  • 0
  • 1
26.10.2006

Rozwiązania Acxiom Polska optymalizują działania sieci handlowych

Rozwiązania geomarketingowe Acxiom Polska dostarczają placówkom handlowym nowych, użytecznych informacji pomocnych w prowadzonej przez nie działalności: analizy zasięgu oddziaływania punktu sprzedaży, analizy koncentracji klientów oraz wartości zakupów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 października 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.10.2006

Konferencja ,,Znak, system, komunikacja. Między estetyką a informacją.”

Spotkanie jest kolejną odsłoną cyklu konferencji tematycznych poświęconych różnym dziedzinom współczesnej grafiki użytkowej, organizowanych od 2004 roku przez Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej, które za cel stawia sobie między innymi podnoszenie poziomu kultury wizualnej i popularyzację grafiki użytkowej, jednego z najważniejszych elementów współczesnej kultury plastycznej.