Rozum zapamiętał cały Internet. Serce radzi, by przeszedł się na spacer (wideo)
  • 1
  • 1
4.03.2013

Rozum zapamiętał cały Internet. Serce radzi, by przeszedł się na spacer (wideo)

4 marca wystartowała kampania reklamowa promująca Neostradę. Działanie obejmą telewizję, prasę i nośniki reklamy zewnętrznej. W spocie Rozum odbiera nagrodę Szwedzkiej Akademii Nauk we wszystkich dziedzinach, a Serce proponuje spacer z psem Pieszczochem.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54855 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 marca 2013

  • 3
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.03.2013

„Kochasz życie? Kochaj się z prezerwatywą”. Kampania społeczna „Kończ bez strachu” (wideo)

4 marca rusza kampania społeczna „Kończ bez strachu”. Akcję popierają młodzi aktorzy: Dominika Gwit, Alan Andersz i Philippe Tłokiński, którzy wystąpili w trzech jej spotach. Reklamy zostaną wyemitowane w TVN. W akcję zaangażował się również aktor Łukasz Nowicki. Patronat merytoryczny nad projektem objął Program Narodów Zjednoczonych ds. Rozwoju (UNDP).