Rozum zapamiętał cały Internet. Serce radzi, by przeszedł się na spacer (wideo) - Marketing przy Kawie
Rozum zapamiętał cały Internet. Serce radzi, by przeszedł się na spacer (wideo)
  • 1
  • 1
4.03.2013

Rozum zapamiętał cały Internet. Serce radzi, by przeszedł się na spacer (wideo)

4 marca wystartowała kampania reklamowa promująca Neostradę. Działanie obejmą telewizję, prasę i nośniki reklamy zewnętrznej. W spocie Rozum odbiera nagrodę Szwedzkiej Akademii Nauk we wszystkich dziedzinach, a Serce proponuje spacer z psem Pieszczochem.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

4 marca 2013