Roztańczeni uczniowie prezentują nowe hasło Chaty Polskiej (wideo) - Marketing przy Kawie
Roztańczeni uczniowie prezentują nowe hasło Chaty Polskiej (wideo)
  • 1
  • 1
29.05.2014

Roztańczeni uczniowie prezentują nowe hasło Chaty Polskiej (wideo)

Chata Polska – sieć sklepów ogólnospożywczych – ogłosiła niedawno wprowadzenie nowej strategii. Marka skupi się na ofercie regionalnych produktów. Podczas zorganizowanego w Poznaniu happeningu zaprezentowano hasło: „Blisko. Lokalnie. Naturalnie”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55174 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 maja 2014