Rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa marki Warzywko
  • 0
  • 1
27.02.2008

Rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa marki Warzywko

„Warzywko. Najwarzywniejsze w kuchni” to główne hasło, a zarazem motyw przewodni trwającej kampanii reklamowej. Jej celem jest wzmocnienie wizerunku marki po kilkuletniej nieobecności reklamowej na antenie stacji telewizyjnych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54787 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 lutego 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.02.2008

Creative & Innovative Brands

Firma Carolyn Consulting wraz z partnerami wydarzenia organizuje pełną atrakcji imprezę wystawienniczą „Creative & Innovative Brands”, która odbędzie się 3 marca 2008 w Sali Wystawienniczej Biblioteki UW, ul Dobra 56/66 w Warszawie. Celem imprezy jest promowanie dynamicznych i kreatywnych marek związanych z nowymi technologiami, gadżetami HiTech, elektroniką użytkową oraz identyfikacją indywidualną - kierowanych do młodego pokolenia.

26 lutego 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.02.2008

Sektor finansowy wciąż na celowniku cyberprzestępców

Największa ilość ataków typu „phishing” w grudniu dokonywana była na sektorze finansowym (83%) – wynika z opublikowanego przez firmę Symantec raportu „The State of Phishing”. Na drugim miejscu znalazł się sektor informacyjny (13%). Internetowi przestępcy najmniej zainteresowani byli administracją rządową (1%). Nie zmieniła się także motywacja ataków: w sektorze finansowym cyberprzestępcy przechwytywali dane w celu wykradania pieniędzy z kont bankowych, z kolei w sektorze usług informacyjnych zdobyte informacje wykorzystywane były do rozsyłania spamu.