Rozpoczęła się kolejna kampania telewizyjna funduszu hipotecznego Dom
  • 0
  • 1
2.07.2012

Rozpoczęła się kolejna kampania telewizyjna funduszu hipotecznego Dom

2 lipca rozpoczęła się kolejna kampania telewizyjna funduszu hipotecznego Dom. Tematem przewodnim trzydziestosekundowych spotów jest hipoteka odwrócona – usługa polegająca na przeniesieniu prawa do nieruchomości w zamian za rentę hipoteczną, wypłacaną co miesiąc lub w innych odstępach czasowych. Skierowana do seniorów kampania potrwa do końca lipca z możliwością jej przedłużenia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 lipca 2012

29 czerwca 2012