„Nutella kocha pieczywo” – kampania - Marketing przy Kawie
Rozpoczęła się kampania „Nutella kocha pieczywo”
  • 1
  • 0
19.08.2024

Rozpoczęła się kampania „Nutella kocha pieczywo”

Wystartowała najnowsza kampania kremu Nutella (Ferrero). Ma podkreślić walory kombinacji tego kremu do smarowania z pieczywem. Kampanii towarzyszy loteria, która potrwa do 30 września.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56542 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

19 sierpnia 2024

18 sierpnia 2024