Tropical Duo – nowe napoje Hortexu z kampanią reklamową - Marketing przy Kawie
Rozpoczęła się kampania napojów Tropical Duo marki Hortex
  • 1
  • 1
12.02.2025

Rozpoczęła się kampania napojów Tropical Duo marki Hortex

Kampania nowych egzotycznych napojów marki Hortex prowadzona jest w ramach platformy komunikacji „Każde pokolenie ma swój Hortex”. Promuje napoje o smakach pomarańcza – yuzu, czerwone winogrono – gujawa i kiwi – limonka.

Konsumenci coraz częściej szukają unikalnych smaków. Lubią odkrywać, testować i próbować nowych rzeczy. Nasze napoje Tropical Duo są odpowiedzią na te potrzeby. Kiedy tworzyliśmy platformę komunikacji „Każde pokolenie ma swój Hortex”, zależało nam na tym, aby pod jej parasolem móc komunikować także nowości produktowe. Spot przenosi nas do ciepłych letnich dni. Emanuje z niego pozytywna energia, orzeźwienie i radość – a to są emocje, z którymi może utożsamić się każde pokolenie – mówi Agnieszka Janikowska, doradca zarządu ds. marketingu w spółce Hortex.

W obrazie pokazaliśmy, jak nieoczywiste połączenia owoców tworzą nowe smaki Tropical Duo. W ujęciach beautyshot celowo zrównaliśmy wielkość owoców, nie zachowując skali pomiędzy nimi. Chodziło o to, by podkreślić ich równy wkład w nowy mix smaku. Oczywiście wszystko nakręcone w apetycznych zbliżeniach slowmotion. Spot uzupełnia wspólna dla nowej platformy typografia i dynamiczne ujęcia z żywym prowadzeniem kamery między bohaterami – opisuje Michał Kuczkowski, head of motion w agencji Opus B.

Ta właśnie agencja odpowiada za strategię, kreację, postprodukcję i nadzór nad całością. Produkcja beauty shootów – Bites Studio. Produkcją spotu zajmował się dom produkcyjny Bad Rabbit.

Rozpoczęła się kampania napojów Tropical Duo marki Hortex

Rozpoczęła się kampania napojów Tropical Duo marki Hortex

 

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

12 lutego 2025

11 lutego 2025

  • 0
  • 1
  • 0
11.02.2025

Fundacja Avalon publikuje zapytanie ofertowe dotyczące planowanej ogólnopolskiej kampanii społecznej „Niepełnosprawny, czyli jaki”

„Niepełnosprawny, czyli jaki” to tytuł ósmej, ogólnopolskiej kampanii społecznej Fundacji Avalon, współfinansowanej ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Fundacja Avalon opublikowała na swojej stronie zapytanie ofertowe dla agencji, które byłyby zainteresowane współpracą przy realizacji kampanii.