- 1
- 1
Rozpoczęła się kampania napojów Tropical Duo marki Hortex
Kampania nowych egzotycznych napojów marki Hortex prowadzona jest w ramach platformy komunikacji „Każde pokolenie ma swój Hortex”. Promuje napoje o smakach pomarańcza – yuzu, czerwone winogrono – gujawa i kiwi – limonka.
– Konsumenci coraz częściej szukają unikalnych smaków. Lubią odkrywać, testować i próbować nowych rzeczy. Nasze napoje Tropical Duo są odpowiedzią na te potrzeby. Kiedy tworzyliśmy platformę komunikacji „Każde pokolenie ma swój Hortex”, zależało nam na tym, aby pod jej parasolem móc komunikować także nowości produktowe. Spot przenosi nas do ciepłych letnich dni. Emanuje z niego pozytywna energia, orzeźwienie i radość – a to są emocje, z którymi może utożsamić się każde pokolenie – mówi Agnieszka Janikowska, doradca zarządu ds. marketingu w spółce Hortex.
– W obrazie pokazaliśmy, jak nieoczywiste połączenia owoców tworzą nowe smaki Tropical Duo. W ujęciach beautyshot celowo zrównaliśmy wielkość owoców, nie zachowując skali pomiędzy nimi. Chodziło o to, by podkreślić ich równy wkład w nowy mix smaku. Oczywiście wszystko nakręcone w apetycznych zbliżeniach slowmotion. Spot uzupełnia wspólna dla nowej platformy typografia i dynamiczne ujęcia z żywym prowadzeniem kamery między bohaterami – opisuje Michał Kuczkowski, head of motion w agencji Opus B.
Ta właśnie agencja odpowiada za strategię, kreację, postprodukcję i nadzór nad całością. Produkcja beauty shootów – Bites Studio. Produkcją spotu zajmował się dom produkcyjny Bad Rabbit.

Rozpoczęła się kampania napojów Tropical Duo marki Hortex