Różnice między pokoleniami coraz bardziej widoczne. Badanie „Future of Aging” - Marketing przy Kawie
Różnice między pokoleniami coraz bardziej widoczne. Badanie „Future of Aging”
  • 0
  • 1
8.04.2021

Różnice między pokoleniami coraz bardziej widoczne. Badanie „Future of Aging”

Z badania „Future of Aging” autorstwa Havas Group wynika, że różnice między pokoleniami rosną, a pandemia jeszcze je pogłębia. Raport pokazuje, że 48 proc. młodych ludzi uważa, że w ramach walki z pandemią i dla ochrony starszych poświęciliśmy zbyt wiele. To niejedyna oś różniąca funkcjonujące dziś pokolenia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54935 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

8 kwietnia 2021