Różne wzorce kobiecości w kampanii Showroomu
  • 1
  • 10
17.10.2019

Różne wzorce kobiecości w kampanii Showroomu

Sklep internetowy z modą Showroom po siedmiu latach na rynku przechodzi transformację. Prócz lokalnych projektantów na stałe zagościły w nim marki komercyjne oraz produkty vintage. O zmianach informuje kampania „Mamy tyle wspólnego”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 października 2019

16 października 2019

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
16.10.2019

O wzmacnianiu kobiet i zaangażowaniu, czyli Cannes Lions Creative Comms Meeting już po raz dziewiąty

Czy kampanie reklamowe mogą zmienić myślenie o świecie i zainspirować nas do działania? Czy walkę o równe prawa kobiet lub mniejszości seksualnych można prowadzić także poprzez akcje PR? Czy ekologiczne inicjatywy dużych firm naprawdę ratują naszą planetę, czy to tylko greenwashing? Odpowiedzi na te pytania poznamy podczas dziewiątej edycji Creative Comms Meeting.