Różne pokolenia, różne źródła wiedzy o finansach – badanie 4P Research Mix
  • 0
  • 1
11.01.2016

Różne pokolenia, różne źródła wiedzy o finansach – badanie 4P Research Mix

Pokolenia X i Y szukają informacji o finansach głównie w Internecie. Pokolenie Z w pierwszej kolejności zasięga opinii znajomych, rodziny i przyjaciół. Baby Boomers czerpią informacje z telewizji i radia. Dla wszystkich generacji największym wyzwaniem pozostają zawiłości umów. To wnioski z badania „Pokolenia o finansach”, zrealizowanego przez 4P Research Mix na zlecenie BZ WBK.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52042 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

11 stycznia 2016

8 stycznia 2016