Różne odsłony dziecięcej radości w kampanii i na opakowaniach Kinder Chocolate
  • 5
  • 1
30.04.2021

Różne odsłony dziecięcej radości w kampanii i na opakowaniach Kinder Chocolate

Marka Kinder Chocolate wprowadza na rynek limitowaną edycję opakowań, która prezentuje różne odsłony dziecięcych radości. Wokół akcji powstała również platforma edutainmentowa promowana pod hasłem „Radość niejedno ma imię”.

Limitowana edycja powstała ze zdjęć dwanaściorga zwycięzców konkursu „Każde dziecko na opakowaniu Kinder Chocolate”, realizowanego we wrześniu i październiku 2020 r. To już kolejna odsłona akcji promocyjnej mającej na celu pokazanie na opakowaniu twarzy polskich dzieci.

W tym roku znany format promocji, w którym twarze laureatów konkursu pojawiają się na opakowaniach oraz w kampanii reklamowej, został wzbogacony o prezentację dziecięcych radości. W limitowanej edycji opakowań marka pokazuje, jak radosne, różnorodne i wyjątkowe jest każde dziecko.

W akcji promocyjnej postawiliśmy na inkluzywność i różnorodność. Zależało nam na tym, aby podkreślić, że istnieje tyle odsłon dziecięcych radości, ile samych dzieci. Chcielibyśmy również pokazać, że każde dziecko jest wyjątkowe bez względu na miejsce zamieszkania, pochodzenie, hobby czy swoją sprawność. Dlatego w limitowanej edycji Kinder Chocolate prezentujemy aż dwanaścioro dzieci i mamy nadzieję, że będą one swoistymi reprezentantami wszystkich maluchów w całej Polsce – mówi Bartosz Banach, brand manager marki Kinder Chocolate.

Wizerunki laureatów konkursu znalazły się również w kampanii reklamowej „Radość niejedno ma imię”. W spotach bohaterowie akcji opowiadają o tym, co sprawia im radość. Dla Marianny i Sary nauka to największa frajda. Blanka, Maksymilian, Oliwier i Kornel uwielbiają ruch. Kubę i Walerię najbardziej cieszą twórcze zabawy. Z kolei Marysi, Mikołajowi, Emilce i Kacprowi radość sprawia kontakt z naturą.

Inspiracją dla idei kreatywnej nowej odsłony opakowań stała się teoria inteligencji wielorakich opracowana przez dra Howarda Gardnera, neuropsychologa z Uniwersytetu Harvarda. Koncepcja badacza zakłada, że istnieje kilka rodzajów inteligencji w zależności od aktywności, którą weźmie się pod uwagę, np. ruchową, muzyczną, językową, przyrodniczą, wizualną, interpersonalną, matematyczno-logiczną czy intrapersonalną. W akcji szczególnie podkreślana jest radość z ruchu, tworzenia, kontaktu z naturą oraz nauki – mówi Amina Ostrowska, concept & communication director w agencji Nairobia.

Działania promocyjne obejmą m.in. telewizję, Internet, media społecznościowe oraz serwisy VoD. Kampanii towarzyszą działania edutainment realizowane we współpracy z Axel Springer, który odpowiada za stworzenie koncepcji, treści i strony akcji na portalu Onet.

Kompleksową realizacją kampanii zajęła się agencja Nairobia, która po raz kolejny współtworzy tę akcję. Do jej zadań należało zorganizowanie i przeprowadzenie konkursu, jak i zrealizowanie kampanii od strony koncepcji, kreacji, organizacji oraz produkcji. Zakupem mediów oraz nawiązaniem współpracy z partnerem medialnym zajęła się agencja Vizeum.

  • 1
Kinder Chocolate

Dziecięca radość na opakowaniach Kinder Chocolate

30 kwietnia 2021