Rozkoszny i Maria Jeleniewska w reklamie Fantasii - Marketing przy Kawie
Rozkoszny i Maria Jeleniewska w kampanii jogurtu Fantasia „Mieszasz? Czy jesz osobno?”
  • 1
  • 2
24.09.2024

Rozkoszny i Maria Jeleniewska w kampanii jogurtu Fantasia „Mieszasz? Czy jesz osobno?”

Należąca do Danone marka Fantasia rozpoczęła kampanią reklamową, której głównymi bohaterami są twórcy internetowi – Maria Jeleniewska i Rozkoszny. Jej celem jest wzbudzenie (z przymrużeniem oka) dyskusji na temat tego, jaki sposób jedzenia jogurtu Fantasia jest najlepszy. Różne sposoby jedzenia umożliwia charakterystyczne dla produktu, dwukomorowe opakowanie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56435 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

24 września 2024

  • 0
  • 1
  • 0
24.09.2024

„Indeks postrzegania ESG” – jak oceniamy działalność największych polskich firm w obszarze ESG i zrównoważonego rozwoju

Wyniki „Indeksu postrzegania ESG” przygotowanego przez firmę Navigator Business Consulting wskazują, jak społeczeństwo ocenia działalność największych polskich firm w obszarze ESG (Environmental, Social, Governance) oraz zrównoważonego rozwoju. Na czele najlepiej ocenianych sektorów znalazły się sektory rolnictwa, ochrony zdrowia i farmaceutyczny. Badanie wyłoniło także najlepiej ocenione przedsiębiorstwa.

23 września 2024

  • 0
  • 1
  • 0
23.09.2024 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Planujesz kredyt na mieszkanie? Wybierz najlepszą opcję

Jeśli marzysz o swoim M-4, a sytuacja finansowa nie pozwala Ci na zakup własnego kąta z posiadanych oszczędności – kredyt na mieszkanie może być odpowiedzią, której szukasz. Na rynku jest sporo propozycji kredytowych, jednak warto poświęcić swój czas na ich dokładną analizę, by w ostatecznym rozrachunku podjąć możliwie jak najlepszą decyzję. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się więcej i zdobyć niezbędną wiedzę.