Różczka, Cielecka i Topa nie kupują żywych karpi (wideo) - Marketing przy Kawie
Różczka, Cielecka i Topa nie kupują żywych karpi (wideo)
  • 1
  • 11
2.12.2013

Różczka, Cielecka i Topa nie kupują żywych karpi (wideo)

1 grudnia Klub Gaja rozpoczął kampanię społeczną „Jeszcze żywy karp 2013”. Podobnie jak w ubiegłych latach w akcję zaangażowali się znani Polacy, m.in. Magdalena Różczka, Bartłomiej Topa, Maja Ostaszewska, Magdalena Kumorek, Magdalena Cielecka, Julia Pietrucha czy Maja Bohosiewicz.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54965 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 grudnia 2013

29 listopada 2013