Rozbieżności oczekiwań w obszarze B2B. Raport Deloitte Digital
  • 0
  • 1
26.03.2021

Rozbieżności oczekiwań w obszarze B2B. Raport Deloitte Digital

Deloitte Digital zwrócił się do firmy Forrester Consulting z prośbą o przeprowadzenie badania wśród sprzedających i kupujących w modelu B2B, aby uzyskać lepszy obraz tego, jak racjonalne i emocjonalne podejście wpływa na proces podejmowania decyzji oraz jak przebiega budowanie i podtrzymywanie zaufania w trakcie relacji B2B. Wyniki badania mogą wskazać firmom B2B elementy, które kupujący rzeczywiście cenią. Pozwoli im to na skupienie się na istotnych inwestycjach i inicjatywach wspierających relacje oparte na emocjach i wyróżni ich na tle konkurencji.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 marca 2021

  • 1
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
26.03.2021

Krzysztof Gonciarz, Michał Piróg, Joanna Krupa, Joanna Jabłczyńska sprawdzają, czy Żywiec Zdrój faktycznie zapewnił zbiórkę 100% plastiku

Marka Żywiec Zdrój niedawno poinformowała, że zrealizowała swoje zobowiązanie i zebrała oraz poddała recyklingowi równowartość 100% plastiku wprowadzonego na rynek w 2020 r. Czy rzeczywiście tak się stało, sprawdzają teraz m.in. Krzysztof Gonciarz, Michał Piróg, Joanna Krupa i Joanna Jabłczyńska, dołączając do kampanii marki.