Rosną wydatki na reklamę internetową w Europie Środkowo-Wschodniej
  • 0
  • 1
16.08.2012

Rosną wydatki na reklamę internetową w Europie Środkowo-Wschodniej

Całkowite wydatki na reklamę internetową w 2011 roku wzrosły w Europie Środkowo-Wschodniej o ponad jedną trzecią w stosunku do ubiegłego roku. Populacja internautów zwiększyła się w tym okresie o 9,2%, co oznacza ponad 12 milionów nowych użytkowników internetu – wynika z raportu „Do you CEE?”, przygotowywanego przez firmę Gemius i Internet Advertising Bureau Europe.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

16 sierpnia 2012