Rola serwisów społecznościowych w budowaniu wizerunku firm - Marketing przy Kawie
Rola serwisów społecznościowych w budowaniu wizerunku firm
  • 0
  • 1
2.12.2011

Rola serwisów społecznościowych w budowaniu wizerunku firm

Social media zmieniły sposób pozyskiwania danych o pracodawcach. Internauci coraz częściej czerpią informacje o warunkach pracy w danej firmie z serwisów społecznościowych. Najpopularniejsze źródła takiej wiedzy to GoldenLine, Facebook czy LinkedIn.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55920 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

2 grudnia 2011