Rok 2016 w social media – podsumowanie IRCenter - Marketing przy Kawie
Rok 2016 w social media – podsumowanie IRCenter
  • 0
  • 2
6.03.2017

Rok 2016 w social media – podsumowanie IRCenter

Jak poszczególne grupy internautów korzystają z serwisów społecznościowych na PC i na urządzeniach mobilnych? Jakie postawy zakupowe on- i offline wykazują internauci? Jakie są bieżące trendy i jak rok do roku zmienia się zachowanie użytkowników Internetu? Odpowiedzi na te pytania firma IRCenter zawarła w 4. edycji swojego podsumowania roku w mediach społecznościowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55736 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

6 marca 2017