Rok 2008 rokiem PR-u
  • 0
  • 1
28.01.2009

Rok 2008 rokiem PR-u

2008 rok śmiało można nazwać rokiem PR-u, przynajmniej w świecie środków masowego przekazu. Działań PR-owskich doszukiwano się w polityce, działalności publicznej, a nawet społecznej. Portal PRoto przygotował roczne zestawienie przekazów medialnych związanych z różnymi aspektami public relations.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 stycznia 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.01.2009

Kreatywni PR-owcy

Po raz pierwszy w polskiej edycji konkursu Young Lions organizowanym przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, przedstawiciela Cannes Lions w Polsce, mogą wziąć udział młodzi pracownicy agencji Public Relations. Specjalnie dla nich we współpracy ze Związkiem Firm Public Relations została utworzona kategoria „PR”. Do rywalizacji firmy mogą zgłaszać dwuosobowe zespoły, składające się z osób, które nie przekroczyły 28 roku życia.