Rodzinni Polacy. Wyniki sondażu European Trusted Brands
  • 0
  • 1
15.05.2006

Rodzinni Polacy. Wyniki sondażu European Trusted Brands

Polacy określają się jako rodzinni, Brytyjczycy jako uczciwi, a do namiętności najczęściej przyznają się Portugalczycy. Przeciętny Europejczyk uważa się przede wszystkim za osobę uczciwą, praktyczną oraz rodzinną. Profile osobowości Europejczyków udało się stworzyć na podstawie wyników sondażu European Trusted Brands, przeprowadzanego przez Reader’s Digest.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 maja 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.05.2006

Citibank Handlowy wprowadza dla Klientów konkursy i gry on-line

Każdy uczestnik, który zarejestruje się na stronie www.online.citibank.pl/gra ma możliwość zbierania punktów i zdobycia atrakcyjnych nagród (laptop, palmtop, iPOD). W konkursie mogą brać udział osoby będące klientami banku. Wyjątkowość konkursu o nazwie „Łąka Skarbów” polega na tym, że ma charakter wciągającej gry komputerowej on-line, w którą można zagrać wchodząc na stronę banku.