Rockstar z nowym pozycjonowaniem i opakowaniami
  • 1
  • 3
21.04.2021

Rockstar z nowym pozycjonowaniem i opakowaniami

Rockstar Energy Drink, marka napojów energetycznych, która w marcu 2020 r. dołączyła do portfolio PepsiCo, rusza z nową globalną strategią. Obejmuje ona nowe pozycjonowanie oraz wzornictwo opakowań. Hasło „Rockstar. Przejmij scenę” ma w sposób jednoznaczny określać kierunek działań pozycjonujących napój. Wsparciem dla nowej strategii będzie kampania marketingowa.

Rozmowy z konsumentami z całego świata pozwoliły sformułować nową opowieść o marce: to napój dla wszystkich, którzy nie boją się ciężkiej pracy, ponieważ dzięki niej są w stanie osiągnąć sukces. Składniki zawarte w napoju zapewniają energię, która motywuje do dalszych działań. Nieważne, czy chodzi o wysiłek fizyczny, umysłowy, prace kreatywne czy e-sport, ponieważ celem jest włożenie we wszystkie podejmowane działania 100% siebie i uzyskanie najlepszych rezultatów. Hasło: „Rockstar. Przejmij scenę” w sposób typowy dla charakteru marki ma komunikować wszystkie te wartości.

Wszyscy mamy scenę, na której występujemy. To może być rzeczywista scena, ale też gra online, profil na Instagramie, a nawet trasa dostawy jedzenia na zamówienie, którą kurier pokonuje na rowerze. Ważne, że podejmujemy wyzwanie i realizujemy postawione przed sobą cele. Aby je zrealizować, potrzebujemy ogromnego zaangażowania i skupienia na tym, co dla nas ważne. A do tego potrzeba nam też energii i właśnie tu wkracza Rockstar Energy Drink – mówi Dorota Surmaczyńska, kierownik marki w PepsiCo.

Nowa odsłona napojów energetycznych Rockstar to ponadto całkowicie odświeżony design opakowań. Produkty mają zyskać na atrakcyjności w oczach konsumentów, a jednocześnie być lepiej widoczne na sklepowych półkach.

Wsparciem dla nowej strategii marki jest szeroko zakrojona kampania, która obejmuje m.in. spoty, które ukazują codzienny trud bohaterów w drodze na sam szczyt, ale też mniejsze wygrane w drodze do realizacji własnych marzeń czy osiągania codziennych celów. Wśród bohaterów znajdują się pracownicy biurowi, domowi twórcy muzyki, a także zaangażowani gracze komputerowi. Kampania zakłada działania w Internecie, współpracę z influencerami, jak również działania promocyjne w sklepach. Marka prowadzić będzie ponadto samplingi konsumenckie w wybranych lokalizacjach.

  • Zaadaptowanie strategii i spotów, przygotowanie formatów internetowych: Przestrzeń
  • Zakup mediów: OMD Media Direction
  • Obsługa PR: Questia Communications Management Consultants
  • 3
Rockstar z nowym pozycjonowaniem

Rockstar z nowym pozycjonowaniem

21 kwietnia 2021

  • 1
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
21.04.2021

W Światowy Dzień Ziemi startuje kampania na rzecz edukacji klimatycznej

UN Global Compact Network Poland, WWF Polska, Młodzieżowy Strajk Klimatyczny, Polski Klub Ekologiczny Okręg Mazowiecki, Ikea Retail Polska oraz Onet.pl rozpoczęły kampanię „Tak! dla edukacji klimatycznej”. Jej celem jest zwrócenie uwagi na rolę i  potrzebę prowadzenia w szkołach rzetelnej edukacji klimatycznej – opartej na danych naukowych i realizowanej w ramach obowiązujących przedmiotów.