Rockstar z nowym pozycjonowaniem i opakowaniami
  • 1
  • 3
21.04.2021

Rockstar z nowym pozycjonowaniem i opakowaniami

Rockstar Energy Drink, marka napojów energetycznych, która w marcu 2020 r. dołączyła do portfolio PepsiCo, rusza z nową globalną strategią. Obejmuje ona nowe pozycjonowanie oraz wzornictwo opakowań. Hasło „Rockstar. Przejmij scenę” ma w sposób jednoznaczny określać kierunek działań pozycjonujących napój. Wsparciem dla nowej strategii będzie kampania marketingowa.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54787 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 kwietnia 2021

  • 1
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
21.04.2021

W Światowy Dzień Ziemi startuje kampania na rzecz edukacji klimatycznej

UN Global Compact Network Poland, WWF Polska, Młodzieżowy Strajk Klimatyczny, Polski Klub Ekologiczny Okręg Mazowiecki, Ikea Retail Polska oraz Onet.pl rozpoczęły kampanię „Tak! dla edukacji klimatycznej”. Jej celem jest zwrócenie uwagi na rolę i  potrzebę prowadzenia w szkołach rzetelnej edukacji klimatycznej – opartej na danych naukowych i realizowanej w ramach obowiązujących przedmiotów.