Rockstar rozpoczął kampanię na Spotify - Marketing przy Kawie
Rockstar rozpoczął kampanię na Spotify
Advertisement
  • 0
  • 2
22.06.2022

Rockstar rozpoczął kampanię na Spotify

Marka napojów energetycznych Rockstar Energy Drink (PepsiCo) rozpoczęła ambientową kampanię, której częścią jest platforma muzyczna Spotify. Działania potrwają do września.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56311 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

22 czerwca 2022

21 czerwca 2022

  • 0
  • 3
  • 0
21.06.2022

„Rynek influencerów w Polsce – 2022”. Influencer marketing wrócił do normalności po pandemii, dominuje Instagram, inicjatywa UOKiK oceniana pozytywnie

Rynek influencer marketingu wrócił już do normalności po pandemii. Marketerzy zamierzają w 2022 r. zwiększać wydatki na tę część marketing miksu. Najpopularniejszym wyborem jest Instagram, który odnotował wzrost rok do roku o 11 punktów procentowych. Jeszcze dynamiczniejsze wzrosty odnotował YouTube, a największe TikTok. To niektóre z wniosków z raportu „Rynek influencerów w Polsce – 2022”, przygotowanego przez platformę Reach a Blogger.