„Robimy swoje, tylko inaczej” – nowa kampania ING
  • 3
  • 1
27.06.2020

„Robimy swoje, tylko inaczej” – nowa kampania ING

W połowie czerwca rozpoczęła się kampania ING Banku Śląskiego „Robimy swoje, tylko inaczej”. Pokazuje, że nawet niepewne czasy nie zatrzymują nas w działaniu i robieniu satysfakcjonujących rzeczy. Tylko czasami w innej formule. Elementem kampanii jest akcja Motokino.

ING Bank Śląski jest sponsorem akcji Motokino i zaprasza na plenerowe pokazy kinowe nad morzem i w Polsce centralnej. Spoty pojawiają się motokinach oraz w kinach stacjonarnych KinAds z 30-sekundowym spotem wizerunkowym kampanii.

W telewizji kampania wizerunkowa została uzupełniona o odsłonę produktową. Spoty 15-sekundowe promują aplikację Moje ING, która podpowiada, jak kontrolować finanse. Wykorzystuje do tego powiadomienia push i dopasowane funkcje.

 

Podgląd kont z różnych banków w jednym miejscu – ING jest pierwszym bankiem na polskim rynku, który wdrożył usługę podglądu kont i kart z różnych banków w jednej aplikacji.

W ramach akcji Motokino zaplanowano kilkadziesiąt pokazów plenerowych dla zmotoryzowanych widzów. Filmy będą wyświetlane na ekranach umieszczonych na wysokości 4 m od ziemi. Dźwięk zaś będzie nadawany na specjalnej fali radiowej, odbieranej przez radio samochodowe. Na jeden seans, w zależności od lokalizacji, przybyć może nawet do 600 samochodów. Akcja potrwa do 12 września br.

  • Agencje: Brain (strategia i kreacja), Gong (Internet)
  • Media: MullenLowe MediaHub
  • 1
„Robimy swoje, tylko inaczej” – nowa kampania ING

„Robimy swoje, tylko inaczej” – nowa kampania ING

 

 

 

26 czerwca 2020