Robert Stępowski: „Komunikacja marketingowa 2030. Technologiczna rewolucja i mentalna ewolucja”
  • 0
  • 1
29.04.2016

Robert Stępowski: „Komunikacja marketingowa 2030. Technologiczna rewolucja i mentalna ewolucja”

Mobile marketing, Big Data, model programmatic, Internet Rzeczy czy rozszerzona rzeczywistość – które z tych narzędzi będą najbardziej rozwojowe za 5, 10 czy 15 lat? Czy tradycyjne media odejdą do lamusa? O tym m.in. przeczytać można w książce Roberta Stępowskiego „Komunikacja marketingowa 2030. Technologiczna rewolucja i mentalna ewolucja”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 kwietnia 2016

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.04.2016

„Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych” – ukazała się książka Tomasza Reicha

Personal branding to dziś nie tylko domena freelancerów czy blogerów. O swój wizerunek powinien dbać każdy, niezależnie od branży, wykonywanego zawodu czy poziomu kompetencji. „Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych” Tomasza Reicha to pozycja, która w jednym miejscu gromadzi praktyczne informacje o wszystkich platformach social media. Bazuje przede wszystkim na realnych przykładach.

28 kwietnia 2016