Robert Lewandowski w świątecznym wideo Huawei
  • 1
  • 2
4.12.2020

Robert Lewandowski w świątecznym wideo Huawei

Robert Lewandowski jest bohaterem świątecznego wideo Huawei opublikowanego 3 grudnia w kanałach internetowych marki. Ambasador brandu w humorystyczny sposób zachęca do zakupu najnowszych urządzeń – bezprzewodowych słuchawek FreeBuds Pro oraz smartwatcha Watch GT 2 Pro. Wideo jest częścią kampanii „Najlepsze na święta, najlepsze dla bliskich”.

Piłkarz w reklamie prezentuje widzom umiejętności aktorskie, próbując wykraść spod choinki świąteczne prezenty. W wideo prezentowane są bezprzewodowe słuchawki FreeBuds Pro z inteligentną dynamiczną redukcją szumów oraz smartwatch Watch GT 2 Pro z funkcją monitorowana saturacji krwi Sp02. Pojawia się w nim również najnowszy smartfon Mate 40 Pro, inteligentny głośnik Sound, a także stworzona przez markę wyszukiwarka aplikacji Petal.

Kampania ma inspirować Polaków do poszukiwania prezentów świątecznych w ofercie marki oraz w sklepie internetowym www.huawei.pl. Film można obejrzeć na YouTube, Facebooku oraz Instagramie. Oprócz kanałów internetowych komunikacja prowadzona jest także na nośnikach OOH w największych miastach w Polsce oraz na warszawskim lotnisku. Kampanii towarzyszy promocyjna oferta cenowa.

  • 2
Robert Lewandowski w świątecznej kampanii Huawei

Robert Lewandowski w świątecznej kampanii Huawei

3 grudnia 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
3.12.2020

Raport IAB Polska: pandemia Covid-19 nie zmieniła poziomu zaufania internautów do marek

Z badania IAB Polska dotyczącego zaufania w dobie pandemii Covid-19 wynika, że zmniejszyło się zaufanie i poczucie bezpieczeństwa respondentów. Jest tak zarówno w odniesieniu do grup społecznych, jak i instytucji, organów czy mediów. Wybuch epidemii niewiele zmienił jednak w postrzeganiu marek. 80% badanych internautów zadeklarowało, że w obliczu Covid-19 ich zaufanie do producentów i dostawców usług pozostało bez zmian.