- 1
- 1
Robert Lewandowski w kampanii promującej turniej „Z Orlika na Stadion”
Kampania promuje turniej „Z Orlika na Stadion”, organizowany przez Fundację Orły Sportu we współpracy z Ministerstwem Sportu i Turystyki oraz Polskim Związkiem Piłki Nożnej. W spocie występują: Robert Lewandowski, Weronika Zawistowska, Jakub Moder i Kacper Urbański
Kampania potrwa do listopada. Jej finałem będzie wydarzenie na Stadionie PGE Narodowym w Warszawie, zaplanowane na 19 listopada 2024 r. – dzień po meczu seniorskiej reprezentacji Polski ze Szkocją w Lidze Narodów. W finale zmierzy się 96 najlepszych drużyn z całego kraju, a dopingować ich będzie 20 tys. dzieci.
Celem projektu jest stworzenie platformy dla sportowej rywalizacji, która pozwoli dzieciom i młodzieży zaprezentować swoje umiejętności przed skautami i trenerami PZPN. Najlepsi zawodnicy i zawodniczki otrzymają:
- zaproszenie na tygodniowe bezpłatne zgrupowanie z trenerami młodzieżowych reprezentacji Polski,
- możliwość udziału w treningu z selekcjonerem reprezentacji Polski.
Kampania „Z Orlika na Stadion” będzie emitowana w telewizji oraz kanałach internetowych. Przygotowano 60-, 30- i 15-sekundowe spoty oraz 6-sekundowe bumpery, które są emitowane w telewizji oraz digitalu. Wsparciem będzie komunikacja w mediach społecznościowych.
Za koncept kreatywny, koordynację współpracy ze sportowcami oraz landing page kampanii odpowiada agencja Stor9. Produkcję spotów TVC i digital oraz sesję zdjęciową zrealizowało 9Production. Za postprodukcję odpowiada Xantus. Reżyserią spotu zajął się duet reżyserski Helena Ganjalyan & Bartosz Szpak, natomiast fotografie do kampanii wykonała Nina Eberhardt. Planowanie i zakup mediów leżą po stronie Media Context.
Robert Lewandowski pojawia się obecnie w kampaniach Lidla „Zadbajmy o siebie!” i Zalando „Najlepsze jeszcze przed tobą”.
W przeszłości promował m.in. takie marki, jak:
- 1