- 0
- 1
Robert Lewandowski w kampanii Lidla „Zadbajmy o siebie!”
Lidl rusza z nową kampanią „Zadbajmy o siebie!”. Wspólnie z Anną i Robertem Lewandowskimi sieć wychodzi naprzeciw potrzebom Polaków i zachęca do budowania zdrowych nawyków.
Jesienią 2022 r. Lidl wraz z Anną i Robertem Lewandowskimi wspierali polskie placówki edukacyjne w ramach akcji „Szkoły pełne talentów”. W akcji udział wzięło ponad 10 tys. szkół. Zyskały one nowy sprzęt, a także miały okazję do działania we wspólnej sprawie. Tym razem sieć koncentruje się na kształtowanie pozytywnych nawyków u wszystkich Polaków. W kampanię „Zadbajmy o siebie!” zaangażowanych jest wiele osób, które wspólnie troszczą się o zdrowie Polaków.
Na czele „drużyny Lidla” stoją Anna i Robert Lewandowscy, ale zaangażowani są także eksperci z różnych dziedzin:
- dietetyczka Dominika Hatala,
- psycholożka Magdalena Chorzewska,
- trener Jakub Głąb.
Specjaliści uczą:
- jak komponować zdrowe posiłki,
- dlaczego warto być aktywnym,
- jak dbać o relacje rodzinne,
- skąd czerpać energię do podejmowania codziennych wyzwań.
W każdym tygodniu sieć zaproponuje produkty, które będą wspierać Polaków w lepszym odżywaniu.
– Lidl Polska od lat oferuje wysokiej jakości produkty w atrakcyjnej cenie, wytworzone w sposób zrównoważony. Teraz dodatkowo zachęcamy wszystkich do podjęcia dodatkowych działań w trosce o swój dobrostan. Zmiana może rozpocząć się tu i teraz. Do jej osiągnięcia wystarczy podstawowa aktywność fizyczna czy drobne modyfikacje jadłospisu. Może to być np. przestrzeganie zasady spożywania pięciu porcji warzyw i owoców każdego dnia. Chcemy towarzyszyć Polakom w tej drodze ku lepszemu, tak jak towarzyszymy im podczas codziennych zakupów – zachęca Aleksandra Robaszkiewicz, head of corporate communications and CSR Lidl Polska.
– Dla zachowania zdrowia warto codziennie podejmować wysiłek. Budowanie nawyków to bardzo trudna i mozolna praca. Z czasem jest jednak coraz łatwiej, a obserwowanie zmiany przynosi wiele satysfakcji. Ważne, żeby podjąć pierwszy krok – to od niego wszystko się zaczyna – a następnie być konsekwentnym w swoim działaniu. Cieszę się, że Lidl Polska wystartował z taką akcją. Chciałbym, aby ta kampania była dla każdego z nas początkiem drogi do zdrowia i lepszego samopoczucia – mówi Robert Lewandowski.
Kampania pojawi się w telewizji, radiu, digitalu, na nośnikach OOH oraz w własnych kanałach Lidl Polska, takich jak gazetki, social media czy YouTube. Za realizację odpowiada agencja GPD.
- 1