Robert Górski i Mikołaj Cieślak morsują w kampanii Orange na kartę
  • 1
  • 1
24.01.2020

Robert Górski i Mikołaj Cieślak morsują w kampanii Orange na kartę

Orange rozpoczęło kampanię reklamową oferty na kartę. W spocie Mikołaj Cieślak zachęca Roberta Górskiego do kąpieli w przeręblu.

Kampania ruszyła 24 stycznia. 30-sekundową reklamę, w której  Robert Górski i Mikołaj Cieślak rozmawiają na zamarzniętym jeziorze, można obejrzeć w telewizji oraz Internecie. Spoty pojawią się też w radiu i mediach społecznościowych.

  • Kampania: Leo Burnett Warszawa
  • Reżyseria: Michał Gazda
  • Produkcja: Graffiti Films
  • Postprodukcja: Coloroffon Film
  • Udźwiękowienie: Lunapark
  • 1
Robert Górski i Mikołaj Cieślak

Robert Górski i Mikołaj Cieślak zostali morsami w kampanii Orange

24 stycznia 2020

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
24.01.2020

Firmy w Polsce niegotowe na kryzys. Kluczowe zarządzanie reputacją – badanie On Board Think Kong

Zdaniem prawie 95 proc. dyrektorów komunikacji w Polsce reputacja ma wpływ na wyniki finansowe i chroni markę w sytuacjach kryzysowych. Jednocześnie 44 proc. badanych przewiduje, że w ciągu trzech lat ich firmę może spotkać kryzys wizerunkowy – wynika z badania On Board Think Kong na temat zarządzania reputacją. Objęło ono dyrektorów komunikacji największych firm z dziesięciu sektorów gospodarki.