Robert De Niro i e-Niro w reklamie elektrycznego crossovera marki Kia - Marketing przy Kawie
Robert De Niro i e-Niro w reklamie elektrycznego crossovera marki Kia
  • 1
  • 2
2.10.2018

Robert De Niro i e-Niro w reklamie elektrycznego crossovera marki Kia

2 października Kia Motors rozpoczęła ogólnoeuropejską teaserową kampanię nowego elektrycznego crossovera – e-Niro. Udział w niej wziął aktor Robert De Niro, dwukrotny zdobywca Oscara.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56439 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

2 października 2018

  • 0
  • 1
  • 0
2.10.2018

Stabilny wzrost zainteresowania samochodami w Polsce. Analiza Google’a

Zainteresowanie motoryzacją wśród polskich internautów systematycznie rośnie. W 2017 r. użytkownicy wpisali w wyszukiwarkę Google 12% więcej zapytań związanych z tą branżą niż w roku poprzednim. Wzrost pochodzi głównie z urządzeń mobilnych. Użytkownicy najczęściej rozglądają się za pojazdami bądź częściami konkretnych marek. Największe względne zainteresowanie wykazują mieszkańcy Pomorza, Mazowsza i Małopolski.