0 1 31.03.2008Rezszów zdaje egzaminreklama zewnętrzna TweetDo końca miesiąca potrwa promocyjna akcja wizerunkowa miasta Rzeszowa pod hasłem "Rzeszów zdaje egzamin".Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54842 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 31.03.2008Kayax promuje Bisquit i Jimmy'ego Scotta w sieci salonów EMPiKRuszyła kampania promująca płyty Bisquit i Jimmego Scotta w wyselekcjonowanych salonach EMPIK Megastore w Warszawie.
0 1 0 0 0 31.03.2008Artegence przygotowała kolejne społecznościowe portale miejskieSpółka Media Regionalne w kilka miesięcy po starcie MMSzczecin.pl uruchomia kolejnych dziewięć serwisów miejskich MM Moje Miasto. Portale ruszają w Warszawie, Łodzi, Poznaniu, Krakowie, Bydgoszczy, Lublinie, Trójmieście, Wrocławiu oraz na Śląsku. Przygotowaniem i wdrożeniem projektów zajęła się agencja Artegence.
0 1 0 0 0 31.03.2008PricewaterhouseCoopers "Pracodawcą Roku 2007"Firma PricewaterhouseCoopers została uznana za najlepszego i najbardziej atrakcyjnego pracodawcę na rynku. Tytuł „Pracodawcy Roku” firma otrzymała już po raz czwarty z kolei. Ranking przeprowadziła międzynarodowa organizacja studencka AIESEC.
1 1 0 0 0 31.03.2008McCann Erickson stworzyła kampanię "Eskalacja" dla Banku BGŻRuszyła kampania reklamowa Banku BGŻ „Konto lokacyjne Eskalacja” przygotowana przez McCann Erickson.